۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۸:۲۹

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

محورهای وارتفاعات خراسان شمالی مه آلود است / رانندگان احتیاط کنند

محورهای وارتفاعات خراسان شمالی مه آلود است / رانندگان احتیاط کنند

بجنورد - مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: محورها، گردنه‌ها و مناطق کوستانی خراسان شمالی مه آلود است و رانندگان باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: هم اکنون با توجه به شرایط جوی این استان، مه غليظ ارتفاعات و گردنه‌های کوهستانی از جمله گردنه امين الله را فرا گرفته و رانندگانی که از این محورها تردد می‌کنند باید به دلیل کاهش دید باید با احتیاط بیشتری برانند.

وی اظهار کرد: پيش بيني سازمان هواشناسي حاکی از این است که با ورود سامانه بارشي به استان در ساعات آینده به تدريج وزش باد و افزايش ابر و بارش باران در ارتفاعات و نقاط سردسير و احتمال بارش برف را خواهیم داشت، که این وضعیت طی دو روز آینده ادامه خواهد داشت.

مشتری افزود: با توجه به شدت بارش‌ها در پاره‌ای از نقاط، احتمال آبگرفتگي معابردر سطح شهرها و لغزندگي جاده‌ها وجود دارد.

مدیرراهداری اداره کل راه وشهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: هم اكنون در گردنه امين الله و محور گرمه و دشت نيز شاهد بارش خفيف باران و در سایر نقاط استان هوا تمام ابري است.

وی افزود: به كليه رانندگان عبوري توصيه می‌شود نكات ايمني را رعايت و ضمن رعايت سرعت مطمئنه و فاصله طولي با خودروی جلویی تجهيزات ايمني از جمله زنجير چرخ و چراغ مه شكن را به همراه داشته باشند.

مشتری از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مركز مديريت راه‌های استان و شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های كشور، از آخرین وضعیت مسیر ترددخود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند.

کد خبر 3568957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha